czwartek, 20 grudnia 2012

Kevin and DIY

Hejka,
dzisiaj mieliśmy "Klasowe Spotkanie Opłatkowe" czyli wigilię klasową jak dla mnie ^^ Było naprawdę duuużo słodkości. Można było zaobserwować wiele pięknych ciastek, pierniczków i rolad - mmm pycha. Czy wy już mieliście spotkanie klasowe?
A tak na marginesie lekcja angielskiego także była bardzo przyjemna gdyż oglądaliśmy Kevina :)))


Mam dziś dla was... DIY ozdoby na choinkę. Nareszcie udało mi się zgrać zdjęcia :) Wystarczy pomalować kokardki z makaronu lakierami do paznokci a potem skleić np. w gwiazdkę. Niestety gdy doczepiłam gwiazdkę do choinki z makaronu, spadła i potłukła się :(

W trakcie malowania

Gotowa gwiazdka

Zrobiłam dwie wersje kolorystyczne. Którą wolicie?

Hot or Not?
Paaa, do jutra :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz