piątek, 7 grudnia 2012

100?

Hello!
Jak pewnie można wywnioskować po tytule setna notka zbliża się wielkimi krokami. Powoli zaczynam się zastanawiać co napisać w tym szczególnym poście :) Może macie jakieś życzenia/propozycje?
No i jeszcze jedna zapowiedź. Szykujcie się na dużą ilość recenzji którymi was zasypię, gdyż ostatnio przybyło mi wiele kosmetyków firmy Nivea i Under 20.

Dzisiejszy dzień zaliczam do udanych. Nareszcie spadła spora ilość śniegu i mogłam zaatakować śnieżkami Magdę ^^ A co do śniegu... nie powiedziałam wam jeszcze jak minęły mi mikołajki! Rano na biurku znalazłam duży zestaw "Nivea", kolczyki i czekoladowego mikołaja <3 W szkole natomiast dostałam wisiorek zegar. A wy co dostaliście od mikołaja?
Na zakończenie pokaże wam jakie świąteczne bibelotki ostatnio kupiłam :) See ya!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz