niedziela, 23 grudnia 2012

100 - Christmas tree tag

Hej,
how are you doing today morning? Świąteczna atmosfera przepełniła już mój dom. Wczoraj upiekłam piernik i makowiec. Oczywiście nie zabrakło śnieżynek i lampeczek w całym domu. Uważam, że świąteczne ozdóbki najlepiej wprawiają nas w świąteczny nastrój. Wczoraj skupiłam się na ogarnięciu mojego pokoiku ale dziś pójdę na spacer i mini sesję oraz kupię choinkę <3 Nareszcie! Macie sztuczną czy żywą choinkę? Ja żywą średnich rozmiarów.
Christmas Tag

1.Jakie jest twoje ulubione świąteczne danie?
Barszczyk z uszkami. Nie wyobrażam sobie świąt bez niego. Jest to zdecydowanie moje ulubione świąteczne danie :)
2. Co chciałabyś dostać na gwiazdkę najbardziej?
Nie mam pojęcia :P Najważniejsze jest aby spędzić miło czas z bliskimi <3 Prezenty to dla mnie drugorzędna sprawa.
3.Czy masz jakieś świąteczne marzenie o którym nie chcesz mówić?
Eee, raczej nie.
4. Co roku oglądasz Kevina?
Nie, zawsze zapominam ^^ Ale w tym roku już obejrzałam.


5.Czego najbardziej nie możesz się w święta doczekać?
Chyba tych wszystkich zapachów - zapach choinki, pierniczków, makowca i wielu innych pyszności. No i oczywiście tej cudownej atmosfery świąt Bożego Narodzenia.
6. Kogo z twoich bliskich nie może zabraknąć przy rodzinnym stole?
Wszyscy moim najbliżsi muszą brać udział w wieczerzy.
7. Święta bez śniegu. Mogą czy nie mogą być?
Miło jest patrzeć za okno i widzieć ten biały puch, wyobrażać sobie bitwy na śnieżki z przyjaciółmi a potem je realizować. Śnieg także buduje atmosferę, na szczęście w tym roku jest go pełno.


8. Co sądzicie o przesądach świątecznych?
Moim zdaniem one też tworzą swojego rodzaju magię. Nie wyobrażam sobie np. nie położyć sianka pod obrusem.
9. Ile czasu przed świętami pojawia się u was krzątanina przedświąteczna?
Ok. na dwa dni przed świętami. Nie ma co przesadzać ;)
10. Co sądzicie o końcu świata?
To pytanie jest lekko przeterminowane, jak widzicie przeżyliśmy. Ja osobiście uważam koniec świata majów za nowy początek :)
11. Czy warto mówić dzieciom, że Św. Mikołaj nie istnieje?
Moim zdaniem nie. Dzieciom przysparza to dużo frajdy :) 

Ten tag nie jest mojego pomysłu!

Mam nadzieję, że tag wam się spodobał. Jak widzicie to już setny post podczas gdy nie ma tu nawet pięciu obserwatorów. Będę się starać jeszcze bardziej aby zdobyć nowych czytelników i zatrzymać tych starych. Bardzo wszystkim dziękuję za to, że jesteście ze mną i pomagacie mi przetrwać te jakże trudne początki. Paa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz