piątek, 28 grudnia 2012

Don't bite your nails

Hello!
Pod postem o malowaniu paznokci pojawił się komentarz Wiktorii - "Z pewnością pomogłaś mi tym postem. Znasz może jakieś sposoby żeby nie obgryzać paznokci ? Mam z tym wielki kłopot ;]" Wiem, że sporo osób ma taki problem, postanowiłam więc poszukać jakichś metod. Oto kilka sposobów na zwalczenie tego nawyku:

1.Lakier 
Pierwsze co przyszło mi do głowy to lakier który jakiś czas temu dostałam. Zawiera on gorzką formułę. Gdy spróbujecie pogryźć paznokcie smak pozostanie na ustach. Polecam lakier "Nail Expert Manicure" gdyż pełni on dodatkowo funkcję odżywki :) Poza tym smak naprawdę jest okropny :P   



2.Wyobraźnia
Jeśli lakier zawiedzie możesz spróbować psychologii. Pomyśl jak szkodliwe to jest, ile bakterii mieści się pod płytką paznokcia itp. Możesz wymyślić dowolny scenariusz, ważne aby zniechęcić się do obgryzania paznokci.

Nie znam więcej sposobów, ale mam nadzieję, że jakoś pomogłam. Śmiało piszcie pytania tego typu a ja chętnie pomogę w miarę moich możliwości :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz