środa, 26 grudnia 2012

About my style

Hello!
Ostatnio pojawia się nawet kilka komentarzy dziennie. Dla wielu blogerek np. Lucy czy Ankyl setki odpowiedzi na posty są codziennością, dla mnie choć dwa komentarze są wielką radością dlatego każdemu kto pozostawia po sobie ślad dziękuję. Jest mi też bardzo miło, gdyż doceniliście mój domek z piernika <3 Powiem wam, że smakuje lepiej niż wygląda :P
Pomyślałam, że niewiele wiecie o moim podejściu do mody. Może powinnam wam opowiedzieć o sobie coś więcej? Mianowicie kocham styl lat 50 itp. nie pogardzę też słynną "Japońszczyzną". Mam na myśli tony kokardek, pasteli i dodatków. Ciekawa mieszanka nie sądzicie? Staram się odzwierciedlać swój charakter strojem lecz nie zawsze mi się to udaje. Codziennie rano wkładam zwykłe jeansy i t-shirt jednak gdy nadarzy się specjalna okazja pokazuję jaka jestem i mam nadzieję, że właśnie taką mnie poznacie :) Ostatnio w mej głowie rodzi się wiele stylowych mieszanek. Staram się lekko naginać nakreśloną przez innych linię i to sprawia, że powstaje mój własny styl.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz