poniedziałek, 3 września 2012

Wspomnienia z wakacji

Bonjour!
Przepraszam, że wczoraj nie dodałam zdjęć (które się nie chcą zgrać!!!) ale byłam zbyt zmęczona :P Przyjęcie było fantastyczne, fotki postaram się dodać wieczorkiem. A więc urodziny Martyny to była impreza pełna śmiechu, walki na pop-corn i łosi :P Hehe, nie ma to jak puszczać lampiony :D Miałam zielony - te zdjęcia też potem dodam. Zaraz zjem śniadanie i spróbuję pogodzić się z myślą , że zaraz do szkoły bo puki co myślę tylko o wyprawie na lody z girlsami po rozpoczęciu roku. Mam dla was na pocieszenie moją pierwszą na blogu stylizację!!!

"So goodbye summer, It was nice to meet you"

Sorry ale nie chciało mi się obracać zdjęć no i czas mnie goni :P

Drzewo 

Fontanny pięć minut!

Fontanny... 10 minut?

Sweterek - Terranova Bluzka - H&M Spódnica - H&M Buty - CCC Bransoletka - Ko Ara 
Okulary - Cropp Torebka - New look

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz