czwartek, 6 września 2012

My eye

Bonjour!
Widzę, że szkoła zmniejsza liczbę wyświetleń mojej strony. Patrzcie:


Mój komentarz ograniczę jedynie do smutnej emotikonki - :(
No a więc dziś miałam hiszpański i angielski :) Była też chemia... :/ No zobaczymy jak to będzie... A co u was? Dzisiejszy dzień był tak nudny, że nie mam za bardzo co napisać... Ale mam dla was mini przepis na make-up :D


Takie a'la kocie oko :) Pierwszy raz kombinowałam z czarną kredką - zazwyczaj wolę delikatniejszy make-up - więc nie jest źle. Pamiętajcie - pewność ręki to klucz do sukcesu. Oto co trzeba zrobić:

1.Oczyszczamy twarz tonikiem i nakładamy krem na dzień (jeśli ktoś używa).
2.Gdy krem się wchłonie zaczynamy malować linię czarną kredką do oczu tuż nad linią rzęs.
3.Wypełniamy resztę powieki szarym/czarnym cieniem aby uzyskać efekt zadymionych oczu.
4.Nakładamy tusz i już!

Bye!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz