poniedziałek, 24 września 2012

Bye summer

Hejka!
Przepraszam, że ostatnio nie piszę. Szkoła. Eh no nic. Widzę jednak, że wy jesteście i czytacie :) Bardzo mnie to cieszy!
Od następnego posta będę wam opisywać po jednej osobie z mojej simowej rodzinki okay?

No dobra no to czas na opis tej odżywki do włosów firmy Schwarzkopf. Moim zdaniem jest wspaniała! Wcześniej używałam innej odżywki z tej serii i również byłam zadowolona :) Ta którą mam aktualnie pomaga rozczesywać włosy oraz sprawia, że są gładkie i miękkie. Poza tym ma przyjemny zapach. Ogólnie mówiąc - mój ideał. No to pewnie was zachęciłam do kupna co? Hehe, serdecznie polecam!

Na sam koniec stylizacja. Jesień która dobija się do nas drzwiami i oknami w końcu dotarła na bloga. Oto moja propozycja na jesienną stylizację :)





Płaszczyk - Cubus  Spodnie - Cubus  Szalik - H&M  Buty - firma od "czeszek" :P 

See ya! Jutro na pewno napiszę bo kończę o... 12:30!!! Szał normalnie!

1 komentarz: