poniedziałek, 3 września 2012

Party!

Bonjour!
No doczekaliście się :) Przed wami wielka premiera zdjęć z urodzin Mart. A tak na marginesie rok szkolny zapowiada się naprawdę spoko :) Mam nadzieję, że będę miło wspominała ten czas. A wy jakie macie wrażenia po rozpoczęciu roku? Powiem wam jednak, że najlepszą częścią dnia  były lody z przyjaciółmi. Ja klasycznie zajadałam Dolce Vita - lody , bita śmietana, polewa i banany <3 Nie mam niestety zdjęć :( No to czas najwyższy na foty z wczoraj. Zapraszam!

Torcik i przepyszne sushi

Świeczki które nie chciały się zapalić

Sushi które wpadło Zuzi (Ani, Asi i Klaudii też)  do miseczki z sosem sojowym. Moje przetrwało! :)

Duszki muszą być!

Zjadłyśmy japoneczkę i oto co zostało

Pałeczki

Łoś!!!

Przekąski :)
Bye!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz