środa, 19 września 2012

School = no time

Hej!
No,no dawno mnie tu nie było ale to nie dlatego, że nie chciałam. Po prostu musiałam odrabiać lekcje i się uczyć bo ostatnio codziennie mam kartkówkę!!Ludzie, to dopiero początek szkoły!!! Jak więc można się domyślić jestem więźniem nauki i edukacji.
A skoro o tym mowa... Będziemy z moją klasą wystawiać przedstawienie i zagram jedną z 2 głównych ról. Uwaga, uwaga! Wystąpię jako... Duch Edukacji! Hehe :P Czy dzięki temu będę łatwiej pochłaniać wiedzę? Sądzę, że nie :( A szkoda bo jutro mam kartkówkę ze słówek na hiszpańskim i mam jeszcze 1/4 do wkucia :((((
Poza tym niedługo będę działać jako wolontariuszka :D Jak widzicie ten miesiąc będzie dla mnie zabiegany ale na pewno znajdę dla was czas :)
No nic trzeba będzie wziąć się do roboty. Jeju jak ja chcę już weekend, albo lepiej - wakacje <33
Dziś na muzyce śpiewaliśmy piosenkę do której zamierza nagrać teledysk. Jeśli mi się uda to może go tu wrzucę :P
See ya!

W przyszłym poście pojawi się recenzja tego oto cudeńka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz