sobota, 8 września 2012

Sushi

Yo!
No co tam?
Ja właśnie skończyłam konsumpcję sushi :) Dziś jeździłam na rowerku, byłam na czytaniu "Pana Tadeusza" i defiladzie kawalerii. Miałam iść na basen lecz w końcu idę jutro :D I can't wait!!! Nie mam co napisać więc dodam... tam ta ra ram... wywiadzik z Zuzanną!!! A no i fotki :)






-Witaj Zuzanno.
-Hej :)
-Może na początek opowiesz czytelnikom coś o sobie?
-O lol. Dobra, kocham koty, modę, taniec, jeszcze raz koty i Harrego Styles (LOL) i chodzenie do kina <3 Ogólnie jestem szalona . Właśnie piję kakaooo <3 No dobra starczy :)
-Kim chciałabyś zostać w przyszłości? Może managerką Harrego?
-No nie wiem czy to możliwe. Na pewno będę chciała być kimś związanym z modą, dziennikarką lub reżyserką.
-No to jaka będzie twoja pierwsza produkcja?
-W chwili obecnej, nie wiem.
-No cóż, a jaki jest twój ulubiony film i reżyser?
- Ulubione filmy to "Andre", "Rzymskie Wakacje" i "Notting Hill". A mój ulubiony reżyser to chyba Tim Burton (nie znam zbyt wielu reżyserów)
-Czy kręcisz czasem amatorskie filmiki bądź piszesz scenariusze?.
-Nom :)
-Dziękuję za wywiad. Pa!
-Ok, również dziękuję i pozdrawiam :)

Bye!

1 komentarz: