sobota, 12 stycznia 2013

Notebook & Plans

Wiem, że wiele blogerek założyło zeszyt z pomysłami na posty. Postanowiłam podążyć ich śladem i wczoraj dołączyłam do tego grona. W zeszycie znalazło się już trzynaście pozycji. Część pomysłów jest dobrych do zrealizowania na co dzień lecz kilka z nich (aktualnie ok.5) są dla mnie wyzwaniami :) Będą zawierały moje przemyślenia ale i wiele motywacji dla nas wszystkich - kobiet. Pragnę aby każdy post wnosił coś do waszego życia. Hehe, ale mam ambicje :P Ale poważnie, widzę miliony blogów lifestylowych i modowych. Każdy wydaje się być podobny. Mój będzie inny - I promis!





3 komentarze:

  1. Świetny pomyslł! Nie mogę się doczekać nowych postów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam zeszytu, swoje wszystkie pomysły zapisuję na tablecie :) Ale to twój pomysł też jest bardzo dobry - wychodzi na to samo ;>

    Obserwuję i liczę na to samo.
    Imagine-Day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń