piątek, 11 stycznia 2013

LipStick or lipGloss? Part 1

Ile razy się zastanawiałyście co wybrać - szminkę czy błyszczyk? 

Lipstick or lipgloss
Moim zdaniem zdecydowanie szminkę. Każda z nas powinna mieć - delikatną perłową , neutralną koralową i soczystą szminkę w wyrazistym odcieniu. Ja osobiście zebrałam już wszystkie trzy. Dokonałam tego z dość szybkim tempie. Może się jednak zdarzyć, że szminki idealnej będziecie poszukiwać miesiącami. Każda z nas ma swoją listę. Listę rzeczy wymarzonych. Są na nich produkty których nie możemy przez dłuższy czas znaleźć na półkach sklepowych. Wraz z kolejnymi dniami poszukiwań rosną nasze wymagania lecz gdy osiągną swój najwyższy stopień odkrywamy produkt idealny... sprawia, że od razu czujemy się piękniejsze, nie zwyklejsze i odważniejsze. Takie produkty są bezcenne dlatego naprawdę warto zapisywać w podręcznym notesie ich nazwy i numery - wtedy zawsze będziecie wyglądały olśniewająco. Piękno bowiem kryje się w naszej głowie. Aby inni widzieli nas pięknymi, same musimy być w sobie zauroczone. Musimy doceniać swoje zalety i akceptować wady bowiem "piękno nie jest idealne".


Pewnie wszystkie wyobrażałyście sobie nie raz jak wspaniale jest włożyć pierwszą lepszą rzecz z szafy delikatnie musnąć usta czerwoną szminką i wyglądać zjawiskowo. Nie, musimy szarpać niesforne kosmyki, zaplatać niestworzone fryzury, nakładać tony pomadek ochronnych i nawilżających, kupować coraz to nowsze mazidła aby stać się "ideałem". Po pewnym czasie mogę stwierdzić, że wszystko to czysta komercja. Aby nie ulegnąć każdej reklamie przetestujcie np. dwa kosmetyki które są odpowiednie dla waszej cery. Możecie też poprosić o próbki w drogerii. Potem bądźcie po prostu wierne jednemu sprawdzonemu produktowi. Unikniecie wpadek i gorszych dni waszej cery spowodowane źle dobranymi kosmetykami. Może to wszystko wydaje się oczywiste, lecz najczęściej, najoczywistsze tematy są najrzadziej poruszane, a najprostsze kosmetyczne zasady najrzadziej przestrzegane - nie ma to jak składne zdania ^^
No ale wróćmy do tematu szminki... zdecydowanie wolę ją gdyż:
-jest mniej kleista
-pozostaje na dłużej na ustach
-nadaje ustom i cerze blasku
-nadaje wargom kolor


Abyście mogły bez obaw nałożyć szminkę musicie mieć odpowiednio przygotowane usta. Jeśli są one spierzchnięte użyjcie peelingu aby stały się gładkie i miękkie. Delikatnie je nawilżcie. Jeśli zamierzacie użyć czerwonej szminki wasze usta muszą być nieskazitelne. Pamiętajcie aby nie zabić pięknej czerwieni zbyt mocnym makijażem!
Kończę bo się baaardzo rozpisałam. Najgorsze, że nie do końca na temat.

2 komentarze:

  1. Tytuł trochę mnie zmylił. Oczekiwałam raczej porównania szminki i błyszczyku i podania wad oraz zalet obu. Tymczasem pisałas tylko o tym pierwszym nie wspominając nawet o drugim. Mimo tego bardzo podobała mi się ta notka, a zwłaszcza wstawki odbiegające od tematu np. ta o komercji. Myślałaś może o poruszeniu problemu kompleksów i wyimaginowanego ideału kobiety?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że pojawi się notka o idealne kobiety ale nie chciałam wszystkiego wrzucać w jeden post.
      Sama zwróciłam uwagę na brak opisu błyszczyków - wiem, że powinien się tu znaleźć, ale nie chciałam przerazić wszystkich nawałem tekstu. Zdecydowałam, że wkrótce dodam kontynuację. Faktycznie w tytule mogłam dopisać "Cz.1"
      Serdecznie dziękuję, za komentarz i cieszę się wstawki pt. "Nie na temat" cię zainteresowały :)

      Usuń