sobota, 26 stycznia 2013

My hair

Przepraszam za przerwę w blogowaniu. Przygotowałam dla was jednak coś na przeprosiny mianowicie "14 faktów o moich włosach". Dowiecie się wszystkiego na temat moich włosów. Natchnieniem dla mnie stał się TAG "Moje włosy w pigułce" :)

14 faktów o moich włosach

1. Jak już pewnie zaobserwowaliście jestem blondynką.
2. Aktualnie moje włosy są średniej długości.
3. Mam lekko pocieniowane włosy i pozostałości po grzywce także wybieram się w najbliższym czasie do fryzjera.
4. Końcówki podcinam "przy okazji".
5. Moje włosy dość łatwo przetłuszczają się u nasady.
6. Aktualnie poszukuję swojego ideału szamponu.
7. Już od ok. 2 lat stosuję niezmiennie tę samą odżywkę - jak dla mnie jest rewelacyjna.
8. Moje włosy są naturalnie proste, ale ja wolałabym żeby były lekko pofalowane.
9. Latem pofarbowałam końcówki na rudy, a potem czerwony kolor.
10. Często kręcę sobie włosy na papiloty lub zaplatając warkoczyki.
11. Najczęściej noszę kucyk na bok.
12. Nie umiem robić warkocza francuskiego ani kłosa.
13. Suszę włosy naturalnie - bardzo rzadko przy pomocy suszarki.
14. Zazwyczaj gdy idę do fryzjera nie wiem do końca jak chcę obciąć włosy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz