niedziela, 19 sierpnia 2012

Recenzja fimu

Heja hej!
Recenzje dzisiaj, fotki jutro - bo nie chce mi się ich zgrać... i szafa gra :D

Recenzja filmu "Mroczne cienie"
Film bardzo zabawny i humorystyczny. Pokazuje jak świat nowoczesny zderza się z dużo starszymi tradycjami i normami. Trzyma w napięciu i wciąga. Jest interesujący, ciekawy i dobrze wyprodukowany. Moim zdaniem aktorzy spisali się świetnie. Zobaczymy tam (imiona i nazwiska z wikipedii) :



Johnny Depp jako Barnabas Collins
Michelle Pfeiffer jako Elizabeth Collins Stoddard
Eva Green jako Angelique Bouchard
Jonny Lee Miller jako Roger Collins
Gulliver McGrath jako David Collins
Chloë Grace Moretz jako Carolyn Stoddard
Bella Heathcote jako Victoria Winters

Oto wywiad z dwojgiem widzów:
Ja: Co najbardziej wam się podobało w filmie "Dark shadows"?
-Barnabas :B
-Nooom :B i to z mcdonaldem xd
Ja: Czy dialogi wydały się wam interesujące?
-Tak, Były zabawne.
-Dokładnie, trafne stwierdzenie!
Ja: Czy podobał wam się zamysł filmu? Jaka scena najbardziej zapadła wam w pamięci?
-Mi najabrdziej zapadła w pamięć scena jak Victoria została zamieniona w wampira!
-Scena gdy Barnabas ujżawszy znak McDonalda powiedział "Mephistopheles"!
Ja:Czy planujecie zakup płyty na DVD z filmem?
-Nieee.
-Tak <3 Niestety film jeszcze nie pojawił się w formie filmu na DVD.
Ja:Czy muzyka z filmu przypadła wam do gustu?
-Nie słuchałam jakoś szczególnie.
-Tak :) była spoko.

Recenzja Meridy walecznej już jutro!

EDIT:
Przypominam o zabawie blogowej z poprzedniego postu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz