piątek, 31 sierpnia 2012

Dzień bloga - 31.Sierpień

Bonjour!
Dzisiaj byłam na zakupach, wkrótce pokażę wam nowe ubrania ale wciąż nie mam kabla. Ahh kooocham ciasteczka czekoladowe z kawałkami czekolady! Przejdźmy jednak do imprezy blogowej :)




Jak zaczęłam blogować? Kiedyś z koleżankami wymyśliłyśmy "Mixy" czyli w skrócie gadające koty o których zaczęłyśmy pisać książkę. Aby rozpowszechnić nasz pomysł założyłam bloga na którym wszystko opisałam. Gdy zaczęłam interesować się Seleną Gomez postanowiłam założyć o niej bloga a gdy przeniosłam się na blogspot stworzyłam makeliveeasier - odpowiednik i-show (blog o Sel) :)

29.Kwietnia.2010 - powstał mój pierwszy prawdziwy blog.

Oto statystyka wejść na bloga :)


Gdy dostanę z powrotem kabel obiecuję pisać porządniejsze i ciekawsze posty. Bye!!! XOXO

2 komentarze: